....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Klappat & klart.

Kategori: Vardagen

Så där ja, så var sista julklapparna hämtade. Ska bara slå in allt också. Slog in några stycken igår men pappret tar slut direkt så jag måste köpa fler rullar. Måste mest kolla lite extra till Seven, eftersom att han fyller är 28/12. Får alltså alltid köpa dubbelt till honom & sen separera julklappar & födelsedagspresenter någelunda jämnt. ;) Plånboken svider mycket just nu, så det är skönt att allt är klart till julklapparna till allihopa i alla fall!
 
Först hade jag tänkt vänta med allt tills nästa vecka då det är Black friday meeeen... jag kände att jag inte vågade vänta helt enkelt. Förra året var posten ett skämt med postgången. Folk fick vänta i flera veckor & en del fick inte sina paket inför julen! Jag hade tur, det drabbade inte mig eftersom att jag var klar i november även då men jag vågade inte vänta i år heller. Även om det säkert hade blivit billigare. ;)
 
Julafton 2014:
 
 
 
 
Klicka gärna på hjärtat här under när du läst klart. 💛

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-11-15 | 15:28:46

    Är i stort sett klar med julklappsinköp till minsta barnet som oxå fyller år i december, så jag fattar vad du menar, även om jag kommer lindrigare undan med "bara" två ungar att köpa/fundera ut julklappar till 🤔🙈🙉🙊🎄🎁🎁🎁🎁

    Svar: Det är ett heltidsjobb! xD
    Cim

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-11-16 | 10:51:59

    Haha fast ett rätt så skoj heltidsjobb trots allt..😹🤣🎁

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0