....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Kläder med eget tryck.

Kategori: Tips & erbjudanden

Jag har nästan bara tröjor med tryck & då är nästan alla personliga tryck där jag själv bestämt vad som ska vara på. Men inte alla känner någon som trycker kläder, vilken tur då att det finns företag som gör det åt en & inte särskilt dyrt heller för den delen. Bland annat finns http://www.pr-gruppen.se/ :)
 
Det finns ju många olika fördelar med att bestämma tryck själv. En födelsedag blir roligare! Eller överraska med en huv eller hoodie med tryck där det står "MORFAR/FARFAR" som ett sätt att berätta att man är gravid! Nu i studenttider kan man ju ha "Jag har tagit studenten (fy fan vad jag är bra)"på en powerbank med tryck för att vara lite rolig. ;) Sportflaskor med tryck till barnen? Man kan ha tilltalsnamnen eller varför inte efternamnet (om man inte har ett väldigt vanligt) så kan hela familjen ha några stycken att dela på. DET är faktiskt något som jag tänkt fixa själv för det behövs alltid vattenflaskor & dom kommer bort lite då & då..
Eller ja, personliga statements till sig själv om man gillar det, som mig. Jag älskar det & ser det som ett sätt att uttrycka mig själv. Det får gärna provocera lite också, för egen del.. haha.
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0