....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Personlig napphållare.

Kategori: Vardagen

Jag har en fundering på om jag skulle börja tillverka napphållare m.m. Jag vet hur man gör & är så impulsiv att jag beställt hem alla saker man behöver för det. MEN, jag har inte haft tillfälle att sätta mig ner & faktiskt PROVA på. Sen kom jag på att jag måste ju göra flera olika sorter/stilar att fota innan jag ens kan sälja något. Så då tappade jag motivationen lite. Eller nja.. jag har den men jag har inte så många lugna stunder på dagarna. ;) Så jag tänkte att om jag skriver om det i bloggen nu kanske det ger mig en liten extra spark i baken. Jag älskar sånt där, tillverka med händerna. Skapa något. Pyssla! Det vore så roligt att komma igång, även om jag är tveksam till när det hade funkat. Men om jag bara får lära mig & få ett flyt i det så är det ju fullt möjligt sedan. Det är först nu början som jag måste komma på dels hur man gör, följa reglerna kring dom & dels olika stilar & så. Möjligheterna är oändliga kan man säga... finns så mycket fint material men DYRT är det. Dyrare än jag trodde & jag förstår nu varför personliga napphållare osv kostar en slant. Well well... vi får se. Ni får väl påminna mig annars, haha.
 
Och på tal om napphållare, min tävling på instagram är fortfarande igång. Vinn en valfri napphållare från en jätteduktig tjej. :) Hon har bl.a gjort Willow's regnbågsfärgade bitleksak med namnhänge.
 

KOMMENTARER:

  • Lisa säger:
    2018-03-19 | 20:42:37

    Hej jag ville bara tipsa om nåt jag såg och tänkte på dig... duns of sweden har släppt något print som heter willow 😍😍 underbart!!!!

    Svar: Jag såg det här om dagen. Jättefint. ❤ Det betyder ju vide.
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0