....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Nattshopping & Mini Rodini.

Kategori: Mini Rodini, Nytt till barnen

Ibland är jag vaken på nätterna, om Willow krånglar lite. Inte ofta men ibland sker det. Då sker den här konstiga grejen som kallas nattshopping. ;) När man sen vaknar på morgonen kanske man inte ens minns den... eller varför den var logisk att göra mitt i natten! Det gick till exakt så med den här ordern från Mini Rodini - men jag är väldigt glad över att den faktiskt blev gjord. Jag hade fått för mig att dessa plagg var slutsålda (dom sålde slut på några sekunder natten dom släpptes hos Adidas nämligen).. så när jag såg att dom låg i Mini Rodinis webshop blev jag snabb i fingrarna. Dock var Isis storlek slut men hade hört att dom var lite små.. så jag beställde stl 104 & 110, samt 68 till Willow.
 
Den till Willow kommer jag dock att skicka tillbaks. Inte för att jag inte vill ha kläderna, för dom var SÅ fina! Utan för att det känns onödigt bara. Det är inga billiga kläder, så jag skickar tillbaks dom & är lite duktig. Men dom båda till Isis får stanna! Ganska så stora ännu men funkar helt klart, särskilt överdelarna. Och Isis tycker om dom också! ♥
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-03-29 | 21:36:46

    Kan oxå stoltsera med att jag natt-shoppat 😸🙈🙉🙊. Finns nog fler anonyma natt-shoppare där ute i cyberrymden..😹

    Svar: Får bilda klubb 😁
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-03-30 | 09:40:25

    😅😉👊

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0