....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

It's been a while..

Kategori: Vardagen

Hoppsan, nu var det visst några dagar sen jag bloggade sist. Jag gillar inte att blogga via mobilen så nu när min datorhörna är borta sen vi möblerade om, står inte datorn framme hela tiden utan den får tas fram vid tillfälle. Så det blir inte alltid att jag kommer ihåg att blogga - instagram är på så sätt enklare.
 
Sportlovet är över för denna gång & det känns skönt. Det blir så extremt långa dagar på loven. Så det känns skönt att allt är igång igen. Jag har varit & handlat lite & hämtat hem Oxy. Isis var på bra humör & trotsade ingenting. Plötsligt händer det! ;) Hon pratar bättre & bättre, kommer med nya ord hela tiden. Willow har börjat le & imorse kom något som var början på ett skratt. Ett gurglande liksom. Hon har blivit en liten person! Jag längtar tills hon kan byta vagn, vilket blir om ca 1 månad. Är så trött på den tunga, vill ha vår lätta Greentom igen.
 
Imorgon ska vi till BVC på 2 mån-kontroll. Blir väl vaccination då? Minns aldrig vad som görs när.
 
Bilder från lovet:
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-02-26 | 19:49:49

    Sötongar allihopa 😻😻😻😻😻😻

  • Matilda säger:
    2018-02-26 | 20:07:09

    Vaccination är vid 3 månader ;) & 5 månader & 1 år :D

    Svar: Tack! Jaha då vet jag inte vad som ska göras imorrn. 😅
    Cim von Wowern

  • Vilandra säger:
    2018-03-08 | 11:28:43

    Det går ju inte att missa vilket moderskepp Ninja kommer från 😉

    Svar: Hehe! Eller hur 😁😁
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0