....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Poodles.

Kategori: Nytt till barnen, Sponsrade inlägg

- samarbete -
 
Dessa ljuvliga pudlar har jag suktat hårt efter sen jag såg dom för första gången. Jag trodde dock att dom var vita i botten för min hjärna fick för sig det av nån anledning, men när dom landade här hemma var det ljusgult i botten! Jag blev jätteglad för det då jag tycker om gult & det är lite enklare att hålla rent. Pudlarna är svarta & alldeles, alldeles underbara ❣ 
 
Omlottbody & byxor i stl 62/68. Väldigt normala i storlek. Passar bra men har samtidigt växtmån. Vi fick hem några fler plagg med pudlarna men det visar jag en annan dag. Tar det lite pö om pö!
 
Isis ville också vara med på kort, så här nedan syns även Isis nya kläder från samma företag - igen. Tröjan är faktiskt i stolek 74/80 då den var tänkt till Willow att ha lite längre fram, men jag tyckte att den såg rätt stor ut & testade den på Isis. Voilá, den passar! Lite gränsfall på längden kanske men den går helt klart att använda. :)
 
Pudlarna & ränderna är nog mina stora favoriter i vår!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0