....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Leopard-vinter.

Kategori: Nytt till barnen

Jag gav upp letandet efter en specifik Molo-overall till Isis & fyndade denna fina istället. Isis hade den som bebis, så jag har redan fått känna på en likadan & det kändes bra. Dom är tjocka & bra, dessutom för typ inga pengar alls - i nyskick! Känns skönt att ha overall klart, då känns det lite lika stressande att hitta den där som jag sökte från start. ;) Annars får det ev. bli en jacka med det mönstret om jag hittar. Nu är i alla fall alla vinterkläder klara till alla barn OCH även vinterskor. Det som kanske behövs fyllas på med är vantar typ, men jag tror inte det.. ska dock ta en koll nu nån dag snart. Just vintervantar men jag har för mig att det finns kvar sen förra vintern i fint skick. Så NU kan jag lägga det där åt sidan & fokusera på julklappar istället!
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0