....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Stor bebis & fina kläder.

Kategori: Graviditet, Vardagen

Idag ska jag verkligen försöka att ta det lugnt. Igår både jobbade jag & gick flertalet gånger ute. Så där att jag till slut fick gå myrsteg för att det började göra ont på sidan av magen. Ungefär som håll inne i magen. Det är inte tungt neråt utan högt upp. Knasigt... Det känns verkligen att bebisen är stor nu. Tar mycket plats & större rörelser som den gör, gör faktiskt lite ont. Får sitta & hålla emot lite när den kör igång på kvällarna. Längtar till BB...
 
Den sista svängen till affären hade kunnat vänta tills imorgon då jag ska jobba i närheten men jag är för nyfiken - jag hade två paket att hämta ut. Egentligen tre men det sista är fullt med julklappar på över 10 kg, så jag tar det på vagnen imorgon... om det får plats. Men dom jag hämtade ut... wow. Är så sjukt glad & nöjd. Det är så fina kläder till Isis! Allt passar ihop trots att det inte är samma mönster på allt. Ni ska få se senare idag eller någon kommande dag. Måste invänta bra dagsljus. ;) Och om Isis är medgörlig för jag vill gärna visa några av plaggen på henne. 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-11-08 | 13:22:06

    Så impad av hur du orkar allt 🤗🤓. Superpowerkvinna 🙌🙋💃

    Svar: Tack! Man orkar det man måste helt enkelt.
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0