....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Ogräs.

Kategori: Vardagen

Så börjas det... perioden då gräset ska klippas & ogräset väller fram. Det går okey nu men sen när det är 10 grader varmare, det är då jag börjar svära på riktigt! ;)
 
Igår klipptes gräset för första gången nu efter vintern. Åkgräsklipparen startade även i år - woop woop! Jag ska bara trimma längst kanterna & klippa den lilla gräsmattan, senare idag. Rensade en massa ogräs på grusgången igår tillsammans med barnen. Oändligt arbete då det ploppar upp igen så fort det regnar. Aa fan - jag hatar trädgårdsarbete! ;)
 
 

Ett inlägg delat av Cim (@mansondust)Maj 3, 2017 kl. 7:26 PDT

KOMMENTARER:

  • Kati säger:
    2017-05-07 | 09:54:55
    Bloggadress: http://almiel.com/

    Ja nu börjar trädgårdssäsongen :) Jag har planer varje vår för allt jag vill fixa i trädgården, men vips så är det höst och för sent haha :) I år tänkte jag plantera några fler thujor i alla fall :) Ha en fin söndag :)

    Svar: Jag kommer inte ens så långt, är fullt upptagen med allt jävla ogräs hela somrarna. Haha!
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0