....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Listan om mig.

Kategori: Vardagen

Hur gammal är du?
32, fyller 33 i Maj.

Hur gammal känner du dig?
Ena dagen känner jag mig som en trotsig 15-åring, andra dagen är jag mer som en pensionär.

Vart bor du?
I en villa med min familj. Här har vi bott i 11 år ganska exakt.

Vad har du gjort idag?
Väldigt lite! Det har varit en riktig slappsöndag. Jag har iofs tvättat, diskat & sådana saker men har inte satt min fot utomhus. Väldigt skönt då min rygg är paj. Jag borde egentligen inte tvättat osv men jag kan inte riktigt låta bli...

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Jag älskar höst & vinter. Jag tycker att det är jobbigt att svettas.

Är du beroende av något?
Pepsi max.

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Precis här.

Vad är du på för humör just nu?
Jag vet inte riktigt. Jag är trött & lite gnällig pga värk men annars är det ok.

Vilket är ditt favoritgodis?
Olika beroende på humör! Oftast olika sorters choklad.

Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Mer morgon än kvällsmänniska men är egentligen inget av det. Hatar att vakna tidigt & hatar att lägga mig sent.

Har du blivit sydd någon gång?
Ja, efter 2 av 5 förlossningar samt när jag tagit bort leverfläckar.

Är du blyg?
Jag var väldigt blyg som barn men inte längre, jag gillar bara inte folk. Skygg, är ett bättre ord.

Vad heter du i andranamn?
Marielle.

Vill du gifta dig?
Ja.

Har du något smeknamn?
Mamma.

 

 

 

 

 

 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-03-06 | 12:56:40

    Kan du inte göra ett inlägg där du berättar lite om din mormor 😊? Hon verkar vara en intressant tant

    Svar: :) Varför verkar hon intressant? Kan inte minnas att jag skrivit särskilt mycket om henne förr..
    Cim von Wowern

  • Anonym säger:
    2017-03-06 | 14:14:24

    Jo du har nog skrivit nåt om henne för läääääängesen typ 😆 Väldigt kul att hon är så pass pigg att hon har sina barnbarnsbarn ibland.

    Svar: Ja så gammal är hon inte. 😆 68 eller 69. ☺
    Cim von Wowern

  • Anonym säger:
    2017-03-06 | 14:15:29

    Kommer inte ihåg exakt vad du skrev, men att hon bor i Sthlm och att hon verkar ge bra presenter till barnen typ 😜

    Svar: Hehe ja det är en av fördelarna när barnen är där. 😊
    Cim von Wowern

  • Anonym säger:
    2017-03-21 | 06:45:35

    Mamma är det finaste smeknamnet!

    Svar: Oh ja!
    Cim von Wowern

  • Sanna säger:
    2017-03-29 | 11:09:41

    Hej cim! Jag har följt dig ett tag och blir lite nyfiken på hur ni är som familj? Hmm hur ska jag förklara, är ni en familj som alltid firar kalas jul osv själva?? Man får känslan av att ni är "ensamma" även om jag vet att det är självvalt så undrar jag om inte barnen blir drabbade av det eller hur jag ska säga. Bara för att ni inte "gillar andra" missförstå mig rätt , menar inger illa o du är grym!

    Svar: Hej! Jul firar vi gärna själva ja, vi har ingen släkt nära förutom barnens farmor. Resten bor lite här & var. Alla kan inte fira högtider ihop. :) Barnen har god kontakt med farmorn, gammelmorfar & gammelmormor & en del med mormorn. Det finns telefon. Sen åker dom & övernattar hos farmorn ibland, Ninja & Star åker buss på loven till gammelmormorn i Sthlm. Ev. att några kommer åka ner till min morfar i Ystad i sommar, vi får se.. det är en bra bit & kräver flyg möjligen... Så nej det drabbar absolut inte barnen att vi väljer att vara ensamma på vissa saker. :) Kram & tack!
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0