....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Överlevnad.

Kategori: Graviditet

Ett tag sen jag skrev om graviditeten nu. Har fullt upp med att hålla mig över ytan. Vecka 10+2 nu & jag mår fortfarande illa. Lever varje dag genom varje måltid & tre gånger om dagen då jag får ta Lergigan. Jag blir dåsig men slipper spy. Dock hjälper det knappt på kvällarna trots intag av Lergigan, det liksom eskalerar efter middagstid ungefär & jag blir även supertrött vid 19-tiden. Lägger mig för natten vid 20, 21 allra senast. Det är verkligen tur att jag har lite mer ork under dagarna. Jag hoppas bara att alla dessa veckor, all den väntan... gör det värt det. Att UL går bra alltså. Att må såhär & få negaivt besked vid UL är en jävla mardröm.
 
Mer finns inte att säga just nu. Jag bara väntar & försöker överleva varje dag.
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0