....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Mini Rodini SS17, drop 1.

Kategori: Mini Rodini, Tips & erbjudanden

 
Idag kl 10:00 släpps drop 1 av nya Mini Rodini.
Blir spännande att se vad som kommer denna omgång. Jag hoppas att pico'sarna ovan, för jag vill ha den lavendelfärgade till Isis! Den röda ser himla fin ut men hon har redan en sådan i mörkrosa, blir lite "annat" med en till i en helt annan färg.
 
Det är ett vanligt släpp så man slipper sitta & köa nu. Hoppas på att storlekarna inte går åt supersnabbt nu bara.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • mammabina.blogg.se säger:
    2017-02-02 | 09:54:36

    Vad kostar dom?

    Svar: 899:-
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-02-04 | 13:10:24

    Blev det nåt shoppat från mr-släppet..? 😃. Jag är lite i 7:e himlen efter att ha sett vad villervalla levererar i släpp 2 som enl. mina beräkningar "borde" släppas nu på månda' 😁. Denna gång "måååste" jag försöka hålla mig till sommarrean dock 🙈🙉🙊😅

    Svar: Jag köpte den blålila picon. :) Resten kan vänta lite... jag har inte fastnat hårt för något annat riktigt än, så där att jag mååååste ha. Men det kommer. ;)
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0