....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Åter till vardagen.

Kategori: Vardagen

Helt otroligt! Isis sov i egen säng HELA natten! Jag nattade henne i våningssängen (Oxy sover upptill) igår kväll, det tog nästan en timme men sen sov hon kl 20. Sen kom hon upptassandes strax innan kl 06 & la sig bredvid mig. Hon vaknade nog av K som åkte till jobbet. Natten innan gjorde jag likadant men då vaknade hon vid 02 & då var jag helnöjd över att hon ändå legat i egen säng så många timmar. Och nu, hela natten! Får se hur kommande natt går, det har ju en tendens att bli lite olika med sånna här små.
 
Idag är det slut på sportlovet & barnen är i skolan & på dagis. Bara Isis & jag hemma en stund till. Jag har städat & sånt där. Skönt att komma in i rutinerna igen! Ska veckohandla lite innan det är utvecklingssamtal med Oxy innan vi ska hem för lunch. Sen är det det vanliga läsandet & spela in Seven i skolan efter att skolan slutat.
 
Star & Ninja kom hem från gammelmormor igår & hade en massa nya grejer med sig. Böcker, smink, idrottskläder, Puma & Nike-skor, vårskor, muggar & sängkläder. Så dom verkade helt klart nöjda med den resan. ;)
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-02-27 | 11:05:39

    Här har varda'n dratt igång mä'. SKÖNT 😥

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0