....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Tung & trött.

Kategori: Graviditet

Är så trött på att känna mig sjuk när jag inte är sjuk. Hela huvudet är som bomull till & från. Mår konstigt & mår ju även illa igen. Somnade till innan jag hämtade Oxy. Isis var bredvid & såg på teve. Helt slut liksom.. Vissa dagar sitter det i exakt hela tiden.. Har ni nångång haft "matkoma" så vet ni hur jag mår hela dagarna. Och det utan att ens behövt äta något.
 
Men jag räknar ner. Jag försöker tänka att det borde vara ca 2 veckor kvar nu. Efter samtalet den 18:e kommer jag veta ungefär när det blir. Håller tummarna hårt för att det sker den veckan, annars finns det knappt nån idé med igångsättning. Kan lika gärna starta hemma veckan därefter.
 
Så just nu känner jag mig bara gnällig. Tung, trött & gnällig. Tre dagar kvar att jobba, sen behöver jag inte tänka på det mer.
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0