....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

36+0.

Kategori: Graviditet

Känns som ännu en milstolpe: 36 fulla veckor! Nu är bebisen färdig.
Ninja föddes i 36+1, hon hade bara lite svårt att hålla kroppsvärmen själv så hon låg på mitt bröst i blöja under täcket den första natten. Sen var det ok! :) Ingen prematurvård alls.
 
Imorgon är det prick en vecka till samtalet om igångsättning & jag längtar. Jag vill veta vad dom har att säga, vad som kan bestämmas där & då. Jag hoppas allt jag kan att dom går med på att sätta igång mig under veckan där.
 
Slutspurt! Det finns ett slut på detta. Pust...
På tisdag är det även mitt sista arbetspass. Sjukt skönt!
 
 
Skitiga tröjor är en livsstil för tillfället... jag ser ju inget!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-12-11 | 21:25:06

    Så nyfiken nu på bebis 😃. Tror på en pojke som är en liten go blandning av Seven & Oxy 😊

    Svar: Har gissat på pojke större delen av graviditeten men nu börjar jag tveka inför det & vet inte vad jag ska tro haha.
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-12-12 | 15:51:11

    Snart vet du 😉😁

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0