....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Jobb & shopping.

Kategori: Vardagen

 
Idag följde Isis med mig när jag jobbade i förmiddags. Eftersom att ledigheter nu är över har jag ingen som kan passa henne så länge den timmen jag är borta, men jag frågade & det var helt ok att ha Isis med mig. Hon fick en egen dammtrasa att hålla i & varierade mellan att gå efter mig & att sitta bland legot i barnhörnan. Jag var lite osäker på om hon skulle börja skrika när jag dammsög, haha.. men det gick bra. Sen vandrade hon oblygt fram & tillbaks under tiden. Men nästa gång ska jag ta med vagnen för vägen hem tog 40 min, som annars tar 15. ;)
 
Sen idag mot kvällen åkte vi allihopa & shoppade lite smått. Ljusbollar att hänga i fönster, fluffiga soffluddar, en filt, skärbrädor, vattenmuggar till barnen att ha i skolan, en blomma & två krukor, bl.a. Innan vi åkte hem igen köpte vi med oss mat på Sibylla för det blev lite sent att ställa sig & laga mat.
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0