....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Dagens post.

Kategori: Mini Rodini, Molo, Nytt till barnen

Jackorna till Oxy & Isis fanns att hämta ut, så jag gjorde det efter jag jobbat klart i förmiddags. Postombudet ligger precis över gatan - lucky me! ;) Jag är väldigt nöjd över jackorna & dom passar väldigt bra, med växtmån. Stl 116/122 & 92/98. Tunna höstjackor skulle jag vilja säga, inget tjockt foder så dom kan användas nån kall sommardag med & i höst med en extra tröja under. Superfina & kul att syskonmatcha!
 
 
 
 
Sen kom även Sevens klädbeställning i brevlådan under dagen. Tyvärr var jeansen för stora, skulle ha tagit stl 120 då Nova Star är just stora, men men.. han verkade mest glad över tröjorna ändå så dom får stanna & jeansen returneras så får jag se om det blir likadana igen lite senare. Den blåaa t-shirten saknas på bilden för den tog Seven på sig direkt.
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2017-08-03 | 19:40:14

    Får jag tipsa om en instagram bloppis? En bekant som lägger ut mini rodini titt som tätt :) bloppisstina. Kika in där! :)

    Svar: Tack för tips!
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0