....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

2016's lista!

Kategori: Vardagen

2016 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av mitt år !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Började säga ifrån när folk pratade nedvärderande kring deras vikt runt mina barn.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag ger inte nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja, fast flerbarnsföräldrar.
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej.
5. Vilka länder besökte du?: Inga.
6. Är det något du saknar år 2016 som du vill ha år 2017?: Att Isis chillar lite mer, haha..
7. Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas?: Inget visst datum men jag kommer alltid minnas lättnaden när badrummet blev klart i våras & vi slapp springa upp & ner i källaren till tillfälliga toan & duscha i det gamla badkaret.
8. Vad var din största framgång 2016?: Det vette fan?
9. Största misstaget?: Tror inte om jag gjort något särskilt misstag..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Jag har haft rätt ont i ben & rygg pga sover dåligt.
11. Bästa köpet?: Ööhm.. nu måste jag fundera. Min vinterjacka kanske.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Räkningar & mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Barnens alla tokigheter!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2016?: Säkert nån Justin Bieber-låt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Hm, jag vet inte. Gladare hoppas jag. :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Köpt mer kläder till MIG.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Stressat.
18. Hur tillbringade du julen?: Vi var här hemma bara, så det var väldigt lugnt.
19. Blev du kär i år?: Jag blev kär 2001. ;)
20. Favoritprogram på TV?: "Tunnelbanan", "Dessertmästarna"  & "Teen Mom OG".
21. Bästa boken du läste i år?: Har bara läst Kissies bok i år.
22. Största musikaliska upptäckten?: Oj, ingen just i år tror jag.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: När jag fyllde år.... hm... jo men jag fick en stekpanna (Jamie Oliver) av mamma & det behövdes mycket!
25. Något du önskade dig men inte fick?: Presentkort på kläder.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2016?: Var hemma. Mamma hälsade på.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Mer pengar? :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2016?: Haha. Nej.. jag vet inte hur min stil ska beskrivas faktiskt. Alternativ?
29. Vad fick dig att må bra?: Lugn & ro.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Travis Fimmel. (Ragnar Lothbrok) FRIKORT!
31. Vem saknar du?: Ingen särskild.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Jag har inte träffat några nya människor.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0