....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Klipp, klipp.

Kategori: Graviditet, Vardagen

Vi har varit ute halva dagen på tomten. Klippt gräs & buskar bl.a. Barnen hjälpte till att bära bort grenar & pinnar så dom ska få glass nu strax som K är & köper. Nu var det iofs mest K & Star som slet där ute men jag bar en del i alla fall, för jag orkar inte bara se på. Men kroppen sa ifrån rätt snabbt så jag lyssnade. Känns ungefär som ett klot mot ena höftkulan när jag går. Ett väldigt obehagligt tryck.

Det som är bra med denna bebis är dock att jag aldrig behövt bli orolig för att den är för stilla. Det är en aktiv bebis som har rätt så tydligt dygnsrythm. En del av dom andra har jag fått buffa på ibland men den här hinner komma igång innan jag ens tänkt tanken.
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0