....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Skolstart.

Kategori: Vardagen

Över 2 veckor med barn hemma, nu var det skönt med slut på ledigheter. Först var ju flera sjuka, Isis & Oxy veckan innan sportlovet, sen blev det lov. Riktigt, riktigt skönt att alla är iväg nu så jag fick städa ifred. Nu är det rent ett par timmar i alla fall! ;) Bara Willow som är ur balans. Hon brukar sova nu men är fortfarande vaken & börjar låta sur & grinig. "mamma mamma mamamamamammm".. hoppas att hon somnar snart, annars blir det väl sen i vagnen. Måste upp & posta en sak vid affären innan jag hämtar hem Isis.
 
Igår blev det promenad med alla i solen. Kunde inviga Willows skaloverall t.o.m. Sååå fin är den!
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2019-02-25 | 16:11:54

    Oroar du dig aldrig för din pension i och med att du inte direkt har jobbat något i ditt liv 😅? Eller blir rastlös av att gå hemma?

    Svar: Nej det gör jag inte, jag skriver inte om vår ekonomi i bloggen, hur vi sparar eller vad som sker där & tycker inte riktigt att det är nån okänds sak att fråga om riktigt. :) Nej jag blir inte rastlös av att "gå hemma". Jag gör saker hela tiden & jag har inte många minuter till mig själv under vardagarna. Det är verkligen ett dygnet runt-jobb om något. Dock förstår jag att det inte är något alla skulle klara av eller vill ha, men så är det ju med det mesta. :)
    Cim

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0