....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Blåbärspaj.

Kategori: Vardagen

Påsklovet går bra. Inte jättemycket tjafs mellan barnen även om det blir till & från, men dom är vänner också. Kul att tonåringen uppskattar syskonen mer än för något år sedan. Nu kan hon självmant komma upp från sitt rum & fråga om några vill vara där nere med henne. Bara en sån grej! :)
 
Igår bakade Star en blåbärspaj. Helt själv. Alltså jag vet att hon inte är LITEN men min hjärna tror gärna det & bara "Vaddå, kan du BAKA?!".. Och inte nog med det, den blev SVINGOD & jättefin! Så nu vet jag vem som får stå för pajerna hädanefter. ;) Vad skönt - då slipper jag baka!
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-04-07 | 08:54:18

    Åh vad fin 😃. Jag var 12 år första gången som jag bakade själv & jag var ensam hemma & min mamma visste inget om 🤐😜. Jag minns att jag var jättenervös & brände mig på ugnen, men jättestolt efteråt..😁

    Svar: Aww... Ja det märks att barnen blir så stolta så vi bara öser på med "ÅÅÅÅH VAD GOTT! Känns som vi är på kondis!" 😁😁😁 Stars paj var så god. Omnomom!
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-04-07 | 13:06:17

    Härligt😊😃 Rätt inställning 🤗

    Svar: 😊
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0