....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Tobaksfritt?

Kategori: Tips & erbjudanden

Hörrni, det här med tobaksfritt snus, har ni hört talas om det innan? Jag har faktiskt inte det så jag blev nyfiken på det hela då min man är snusare sen tonåren. Jag visste inte att det fanns som alternativ. Rökare har ju lite allt möjligt som hjälpmedel, t.ex plåster & tuggummi, även vapers. Vad har snusare haft tidigare? Ingenting! Kanske kaffefilter som substitut har jag läst. Jag vet flera som börjat röka när dom slutat snusa, det är ju verkligen att gå åt helt fel håll.. Så himla bra att det  faktiskt kommit tobaksfritt snus! Så eftersom jag blev nyfiken på det hela måste jag googla, läsa på & allt sånt, det är så min hjärna funkar.  Det gör jag med allt jag hör talas om!

Swedish match är ett företag som lanserar nya varianter av denna typ av snus. Dom tillverkar bl.a snuset ZYN som är helt tobaksfritt men innehåller nikotin.  Idén kom efter att amerikaner efterfrågade ett nytt sätt att njuta av nikotin men slippa tobaken. Ta-daa, in kom då detta snus som inte alls är så där rinnigt & illaluktande som vanligt snus. Här får man en chans till nya smaker som känns fräscht i munnen, som t.ex mint eller citrus och nu senast apple mint samt ginger blood orange. Tänk vad mycket godare det måste lukta ur munnen med dessa smaker!

 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0