....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Panda-jacka!

Kategori: Mini Rodini, Nytt till barnen

Gav upp tanken på denna jacka när jag såg priset. 900:- för en tunn jacka kändes lite väl saftigt. Annat om det vore en vinterjacka men... Men så såg jag en rabattkod hos Mini Rodini som gav 30% på ord.pris! Passade på direkt! Jackan kom hem igår & jag älskar den. Den är tillräckligt tunn för att kunna användas även på sommaren om det regnar lite eller är lite svalare. Med 3000 vattenpelare tål den lagom regn.

Vet inte om jag tycker att den är orange som det står. Jo det är den men den är aningens röd också men så har jag inte sett den i dagsljuset tillräckligt mycket ännu. Velade mellan denna & den gröna varianten men Willow har redan en grön picojacka så det fick bli denna färg till slut.


 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2020-10-02 | 00:40:00

    Hejsan om du någonsin vill sälja den jackan och eller också eran Salvador jacka hojta gärna till, jag letar som en tok men hittar ingenstans. / Lizette

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0