....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Grönt är skönt!

Kategori: Mini Rodini, Nytt till barnen

Jag har länge spanat på denna pico från Mini Rodini. Först kändes jag att Nej, inte grönt. För jag har svårt för många nyanser av grönt, det måst vara helt rätt & inte murrig. Men sen har jag sett denna på andras foton & den har verkligen sett ljuvlig ut i dagsljus. Så jag chansade! Var inställd på besvikelse trots allt men nej - den är fantastiskt fin faktiskt! Den är i en mjuk ton, nästan lite turkost i en liten smula. Exakt rätt grön för min smak, den kommer vara så söt på Willow i vår! Älskar att picos har blankt foder som syns om man måste vika upp ärmarna lite.

Byxorna har jag sneglat på en del också. Det tog många månader innan jag föll för printet & då var det mesta redan slutsålt. Willow har en jacka i solarna redan så jag kunde inte låta bli byxorna när jag hittade rätt storlek på rean hos https://www.fridafritiof.se/sv! Det är så fint i verkligheten.

 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0