....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Throwback.

Kategori: Vardagen

Satt & tittade på gamla bilder i ett album i datorn. En tid då inte alla barnen var födda, då alla var så små. Jag känner en stor sorg över det: att det gått så fort & aldrig någonsin kommer tillbaks. Star är ju myndig nästa höst, vad hände där liksom? Sorgligt är det, barndomen flyger iväg. Kanske jag borde känna att det är skönt istället? Men nä.. jag gör verkligen inte det.

Dessa bilder är från 2009. Star, Ninja & Seven fanns bara då.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lilla i säger:
    2019-11-21 | 23:11:47
    Bloggadress: http://husochtradgard.blogg.se

    Gick också igenom gamla bilder här om dagen.. nu är min son bara 6år men jag kände ändå lite sorg. Inte över att åren går utan att jag inte levde mer i den stunden. Längtade hela tiden efter framtiden. Övar fortfarande på att inte göra det för mycket.

    Svar: Ja men precis, att man inte levde mer i stunden. Det är inte alltid viktigt att diska... jag jobbar på det med.
    Cim

  • Anonym säger:
    2019-11-23 | 08:52:20

    Jag förstår dig precis, känner detsamma. Min minsta blir 5 år snart och jag känner att kanske en till? För att få ha en liten ett tag till, det är ju så mysigt... Annars är det ju snart vara skolbarn.

    Svar: Ja.. jag tror att man kan njuta mer av bebistiden om man redan har större barn. Man vet vad som väntar, det är inte "Åh tänk när h*n börjar gå!", det är liksom ingen stress... för man har redan upplevt det. "Var liten... snälla!"
    Cim

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0