....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Äntligen 11 år!

Kategori: Vardagen

Idag fyller Seven 11 år!
 
Vilken åktur det varit & fortsätter att vara. Resan med Selektiv Mutism fortsätter att förvåna & lära oss nytt hela tiden. Från att Seven inte pratat alls med någon utomstående, till att börja i skolan fortfarande knäpptyst men ändå räckte upp handen på lektionerna... till att prata med över 10 vänner nu. Fortfarande inte med lärare men bara grejen att han pratar med sina vänner är en sån enorm lättnad & glädje.
 
Är så tacksam för att just jag fick bli Sevens mamma. Han är fantastisk! Jag tror att han kommer att fortsätta överraska! ♥
 
Idag för elva år sen kom han med en rasande fart. Nästan i bilen! Det var med osäkra & smärtsamma steg som jag kunde stapla mig in på förlossningen där dom slet av mig byxorna. Poff, så var han född. En blond pojke på 4020 gram & 50 cm. Beräknad till 9 Jan men han hade ju bråttom ut!
 
Grattis Seven Ymer Link!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0