....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Halt!

Kategori: Vardagen

Nu har det snöat igen. :) Så fint & ljust. Vi hade kvar snö men det var mycket is också. ÄR mycket is. Fick jag lära mig imorse då jag halkade vid garaget. Det var en isfläck under snön så min armbåge fick smaka på marken kan man säga.. Inte skönt, nej. Men bara att skaka av sig snön & bege sig till dagis liksom. ;)
 
Willow sover i vagnen som hon gör varje förmiddag. Hon somnar på vägen hem när vi lämnat Isis vid 08, sen tar jag in vagnen i hallen & öppnar upp åkpåsen, sen sover hon till ca 09:40-10:00 där nånstans. Hon sover än så hon vaknar nog snart. Enda stället hon sover så där länge på under dagen! När det är ledigt sover hon knappt & inte alls länge. Måste vara en skön vagn. :)
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2019-01-21 | 10:13:54

    Vikken mysig bild..😍

    Svar: Tack! Älskar Isis min, hahaha!
    Cim

  • Jenny Lindgren säger:
    2019-01-21 | 15:22:53

    Haha hon ser nästan lite sotis ut..😄

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0