....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Elaka ungar.

Kategori: Vardagen

Det har varit rätt kallt i ett par dagar nu, runt -13 men med sol. Så det är ändå helt ok att vara ute! Snön är dock isig & inte särskilt lekvänlig om man inte har en pulka - men hellre såhär än lerigt eller slask! Inte bara blir det skitigt i hallen utan även ytterkläderna blir ju rätt förstörda av lera (sand), det är svårt att få bort.
 
Helg! Igår kväll var Ninja & Seven på disco som höll i en annan stad. Dom hade sett fram emot det ett tag nu men tyvärr blev det inte så bra för Sevens del då det var några okända barn från annan skola där som retade honom. Varför? Han hade sin onepiece på sig & då kallade dom honom för "pyjamaskillen" hela kvällen. Vart höll personal hus som skulle ha barnen under uppsikt? Är så arg & besviken på hela grejen. Seven kom hem & var både arg & ledsen igår. Tyvärr var det ju okända barn så har inga namn eller något att gå på. Förstår inte varför barn ska vara så elaka, särskilt mot ett barn som inte själv kan säga ifrån pga handikapp! Usch, man kokar ju....!
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2019-01-19 | 15:36:35

    Fy f-n det skär & kokar i mig på samma gång!! 😿👹. Ja exakt, var är dessa vuxna som ska hålla koll..??!!Ge honom en bamsekram från mig & förklara för honom att dessa barn som uttryckte sig så förmodligen inte är särskilt smarta & det är fett coolt att både vara sig själv & att ha one-piece 1😎🤩🤗

    Svar: Som tur var kändes det bättre dagen efter & han fick köpa ett spel till PS3 att spela på istället. ^_^ Tur i oturen är det inte barn från hans skola, så han behöver inte träffa dom mer.Sen fick jag tag i en annan, som hade skrikit honom i örat men inte var med dom som retades, så jag sa att han ska be om ursäkt - annars pratar jag med föräldrarna, som var väldigt enkla att hitta på FB. ;)
    Cim

  • Jenny Lindgren säger:
    2019-01-21 | 10:16:10

    Bra agerat! Fattar inte varför inte föräldrar pratar mer med sina barn om mobbning & dess konsekvenser...😠😢

    Svar: Ja! Hade jag vetat vilka dessa barn var hade jag inte satt punkt här!
    Cim

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0