....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Övernattningar, disco & nagellack.

Kategori: Vardagen

Helgen var kort men bra. Fredag till slndag går verkligen supersnabbt jämt! Varför är det så?
 
I fredags var Ninja på disco så hon sov över hos en kompis. Det gjorde även Seven, så det kändes väldigt lugnt här hemma med bara 4 barn. Seven valde att sova en natt till hos kompisen till idag, men mitt huvud tror hela tiden att han är på sitt rum. ;)
 
Star älskar nagellack & målar alltid om sina naglar, har massa olika färger osv. Jag har sagt att om hon ska skruva motorer i skolan blir det nog svårt att hålla naglarna snygga, men jo då - det går visst säger hon! Igår målade hon mina naglar, sen Isis & sen Ninja. Det var första gången Isis fick nagellack så hon var superstolt! Hon valde rosa & turkosa naglar.
 
Det är roligt att se Star & Ninja tillsammans, dom börjar vara närmare i ålder "igen" nu när Ninja nästan är tonåring. Sen hjälper det nog att dela rum, man är oftare med varann än om båda sitter i varsitt rum. Just det här med att våra barn delar rum 2 & 2 finns det inget negativt alls med tycker jag. Dom barn som delar rum (det har varit lite olika vilka som delat tidigare) har jag varje gång sett komma varandra närmare.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0