....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Egen design på bebisens kläder!

Kategori: Tips & erbjudanden

• i samarbete med Netshirt.se •


Jag tycker att det är superkul med egna tryck & köper OFTA tröjor till mig själv med egna påhittade saker eller citat som jag sett nånstans. Men jag borde helt klart trycka till barnen också. Kanske något roligt dom sagt, haha. Precis som jag gjort till K när han snackar i sömnen. 😉

Netshirt säljer kläder till både stora & små, där man alltså själv väljer mellan olika slags plagg & sen vad det ska vara på. Text eller varför inte en bild? Sen kan man välja var trycket ska vara, det behöver inte vara på magen "som vanligt"!
 
Detta passar ju även till dop, födelsedag, babyshowern... möhippan, fotbollslaget.. möjligheterna är egentligen oändliga. Jag minns att jag fick en body av en vän från Netshirt när Oxy var nyfödd, med hans namn över magen. Den har jag sparat! Det var en gåva jag blev väldigt glad över. Det är inte bara ett plagg köpt hängandes på en galge i massor av samma ex, utan det blir en väldigt personlig sak att ge bort.
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0