....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Små svin.

Kategori: Vardagen

Nu har vi blivit med marsvin, två pojksvin. :) Vi tog över dom från Hanna & Josefin (Spikes faster & hennes fru). Sa att vi kunde ta dom om dom körde hit dom, så det ordnades! Hella (Spikes mamma) & Mathias körde också hit, så det var full hall med massa människor. ;) Jag har känt Hella i väldigt många år, sen innan jag var mamma! Men sist vi träffades var för ca 15 år sen. Galet så länge sen... Och dom andra har jag aldrig träffat men Hanna & jag är vänner via nätet, så även om det var konstigt att se alla i verkligheten så kändes det ändå inte konstigt. Lite dubbelt. ;) Ett foto var ett måste, mycket för bloggläsarnas skull tyckte Hella. Många har följt oss båda två sen Lunarstorm-tiden. 🤳
 
Det går fint med djuren. Dom får stå i Seven & Oxys rum, tror det blir bäst. Dom stod i vardagsrummet under natten men på morgonen flyttade jag på buren. Blir inte samma spring runt buren. Den vita är inte tam & vill absolut inte upp ur buren men jag jobbar på det. Ska muta mig till kärlek, för den behöver äta upp sig lite också. Den andra är tam & pratglad i famnen. :) Får ordna ett till hus & kanske någon leksak till dom. Nu ska vi bara enas om vad svinen ska heta!
 
Skulle uppskatta om ni klickade på det lilla hjärtat nedanför inlägget när ni läst klart. Det hjälper till att "lyfta" bloggen lite extra! Tack på förhand! Puss. 😘
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2018-10-07 | 09:36:31

    Ja jag har följt er sedan Lunarstorm då jag själv var gravid med mitt första barn och det är 14 år sedan 😁

    Svar: Herregud! 😅😁
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0