....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Personlighetstest.

Kategori: Tips & erbjudanden

- i samarbete med CV-mallen.se -

 

Jag tycker att det är väldigt intressant med olika typer av personlighetstest & gör typ alla jag finner. Dock är det svårt att hitta riktigt bra, en del stämmer ju inte det minsta utan verkar ske slumpmässigt. Jag har några gånger hittat tester som stämmer otroligt bra & då blir det spännande att läsa mer.
 
Testet jag gjort idag finns här: https://www.cv-mallen.se/gratis-personlighetstest/ & är helt gratis att göra. Det tar 5-10 min att svara på frågorna. Frågor som man inte ska fundera så hårt på utan fylla i ganska direkt efter magkänslan. Det är ju testet som ska analysera dig, inte tvärtom. ;)
 
 
 
Så, stämde detta test? Här är exempel från resultatet:
 
"Du är en känslomässig person som påverkas av de känslor som du känner. Du har lätt för att påverkas av externa händelser och har lätt för att bli irriterad eller upprörd. Du har svårt att agera lugnt i stressiga situationer."
 
Detta stämmer bra. Jag är en känslomässig person men det syns inte utåt. Jag känner av andras känslor extremt väl & det kan vara dränerande att vara runt människor pga det. Därför påverkas jag lätt av händelser & har lätt för att bli irriterad eller provocerad. Dock tycker jag att jag agerar rätt lugnt i stressiga situationer - men det kan ha att göra med att jag oftast har barn runt mig & "måste" behålla lugnet. Dvs - jag har lärt mig med tiden.
 
Gillar ni andra personlighetstester? Brukar dom stämma?
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0