....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Lite lugnt.

Kategori: Vardagen

Det har varit en dag full av folk överallt & nu sitter jag i köket i mörkret utan att prata med någon. Jag är introvert, jag behöver egentligen fler av dessa tillfällen men det är inte så lätt. ;)
 
Ninja hade en kompis här efter skolan till kl 17 & Stars pojkvän var här till kl 19.30. Nu har jag lagt Oxy, Isis sover redan. Willow sover också, för natten men hon vaknar till ibland. Vill bara amma & somna om. Jag ska sitta här en liten stund till, sen blir det läggdags för mig med. Willow tar ingen hänsyn till att det är helg, nästan så att hon istället vaknar tidigare då än på vardagarna. Typiskt småbarn! ;)
 
Star & Emil kom från skolan med plockat gräs till marsvinen, sen blev det massor av gosande med dom.
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-10-12 | 22:58:15

    Älskar mina små micro-pauser av introverthet när jag får nörda ner mig i mina korsord, Candy Crush nivå 1000 nånting & tröstshoppa via Villervallas hemsida...🤣😉

    Svar: Jag dödar zombies jag... hehe. Into the dead 2 rekommenderas, otroligt verkligt spel! :D
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-10-23 | 13:26:08

    🤣😂🤓

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0