....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Kanelbullens dag, imorgon.

Kategori: Vardagen

Jag tänkte baka kanelbullar imorgon eftersom att det är kanelbullens dag då tydligen. Är det någon som sitter på ett extra smarrigt (enkelt) recept på det? Någon hemlig ingrediens för att göra bullarna extra smarriga? 😋 Jag HATAR att baka bullar men jag får offra mig denna gång. Gott är det ju... är bara degen som jag tycker är tråkig att göra. Vi är ju så många nu att jag nog måste göra en dubbel sats också. 😏
 
Så, tips mottages tacksamt!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2018-10-03 | 15:19:18

    Jag gjorde ett kalljästa recept som fick jäsa över natten. Blev bästa bullarna jag testat och rätt enkelt🙂

    Svar: Jaså! Jag får testa det nån gång då. :D
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0