....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Vitt, vitt.

Kategori: Vardagen

Igår morse snöade det minsann! Tyvärr la det sig inte, låg mer som ett vitt puder över gräset men Isis var glad! Äntligen kom snön som hon tjatat om varje gång vi gått ut dom senaste dagarna. Det var några minusgrader också så det blev overall på. Det kändes skönast, att hon inte skulle bli kall ute sen.
 
Är det bara i Sverige som det är Black Week? Jag tycker att det är lite roligare än att bara ha en enda dag att vänta på. Har ni shoppat något än eller väntar ni på något särskilt? Något som jag kan hålla utkik efter & kanske tipsa om? 😃
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-11-26 | 22:50:51

    "Idiotköpte" en pyjamas & en tubhalsduk från - hör & häpna- VILLERVALLA 😹. Var 20 el 25 % på alla plagg, men med frakt & så blir det nog lika dyrt som ordinarie pris, men kunde lixom inte låta bli FAST jag lovat mig själv att inte falla för frestelsen...🙈🙉🙊🤣. Förövrigt 3 par mjukisbrallor till minstingen från Lindex & en grön tröja med bilar från Cyber monday..Guud vad lättlurad jag är, & det värsta är att jag vet om det...🤡🤓😓

    Svar: Hahaha! Jag köpte bara EN sak. Hittar dock saker nu efter rean, såklart. ;)
    Cim

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-11-27 | 16:00:25

    Haha typisk el. Hur 😸

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0