....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Snö.

Kategori: Vardagen

Nästan slagit in alla julklappar nu. Det var saker över hela köket, haha. Kartonger också. Så blir det lite som julafton för mig med när jag ser "Jaha, har jag köpt en sån här! Och den här, ja vad fin!". Köpte så fint papper på Lidl i helgen! Lite tjockare än vanligt, i silver &... det glittrar! Hela rullen! Så himla fint. Synd att jag inte köpte fler än en rulle. Fanns i rött också.
 
Oxy var hos tandläkaren idag med farmorn. Så han var inte i skolan idag för det var bara en timme kvar av skoldagen när han kom hem igen. Så fick han spela tv-spel en stund som belöning för att han var så duktig där borta. Jag, Isis & Willow mötte upp dom vid bussen sen. Det kom små snöflingor! 😍
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Josephine i Bryssel säger:
    2018-11-21 | 14:23:04
    Bloggadress: http://giraffen197.webblogg.se

    Här har det inte kommit en enda snöflinga ännu *snyft* och jag börjar fundera på vad jag ska köpa och skicka hem till Sverige. Lite trögt just nu p.g.a. ichiasen. (se min blogg) Barnkläder kan jag gå bananas på! D.v.s. BristEn på fina barnkläder till killar! till tjejer finns typ allt - men till en kille finns det inte ens en tröja med en trollslända utan glitter??? Hallå?!? Så det jag sett på dina foto'n verkar mera vettigt - roliga färger och mönster och varken typiskt tjejigt eller killigt. Mera sånt! :-)

    Svar: Tack för en fin kommentar! :D Hoppas du får snö snart!
    Cim

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0