....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Shopping.

Kategori: Vardagen

Min Postnord-app ser verkligen löjlig ut just nu, hahaha. Den är proppfull av kommande leveranser & då har jag inte räknat med DHL-leveranser... Men det känns bra & väldigt skönt. Julklapparna är på G! Det enda tråkiga är ju att jag inte kan visa allt fint förrän efter jul. ;) Eller ja, till dom små kan jag ju visa upp innan för dom har inte sociala medier men ändå. Seven fick en Adidas-tröja igår redan, för jag blev osäker på om den var för liten... men den passade som tur var & han är nöjd.
 
Efter helgen ska jag ta fram det jag hittills fått ihop & skriva en lista på hur många barnen har var, så att jag har koll på antalet. Till dom äldre vill jag ha någelunda jämnt antal i alla fall!
 
Gammalt foto på Seven & Oxy.
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0