....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Dags att rösta - igen!

Kategori: Vardagen

👉 VIKTIGT!
Rösterna är nollställda pga strul med sidan då det blev högt tryck, så snälla - rösta en gång till!👈
 
Årets babyblogg & Årets babyinsta är jag nominerad till tack vare er.
Nu behöver jag er hjälp en allra sista gång: att rösta!
 
Dom fem som får flest röster per kategori hamnar sen i juryns knä som ska utse vinnarna! Så det gäller ju att få en massa röster nu för att ha en riktig chans. Att få vinna 10.000 kr att shoppa för hos Babyshop skulle få mig att fulgråta av lycka!
 
Om Du tycker om min blogg/instagram, snälla lägg din röst på mig under dom två kategorierna. Det är en massa, massa folk med & tävlar så jag behöver verkligen ALL hjälp jag kan få nu.
 
Här nedan röstar ni! (det tar några sekunder bara)
 
Årets babyblogg:
 
Årets babyinsta:
 
Jag har bloggat sen 2001, jag har lagt upp färgglada bilder i mer än 10 år då mitt intresse för barnkläder väcktes. Tycker att jag faktiskt förtjänar att vinna. Jag är ingen nykomling, jag är en veteran!
 
Tack på förhand & tusen tack i förskott!
💖
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-11-13 | 14:14:49

    Röstat igen 😊😎

    Svar: Tack!
    Cim

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0