....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Ledighet.

Kategori: Vardagen

Igår kämpade vi ute i solen & värmen under ett par timmar. Klippte gräs & trimmade... sågade buskar, rensade ogräs. Sådana roliga saker. ;) Det är nu jag föredrar vintern till fullo! Då behöver man bara skotta ibland.
 
I torsdags grillade vi revbensspjäll ute. Då var det mer mulet men ändå väldigt tropiskt kvavt i luften.Vi har bestämt att vi ska grilla ofta denna sommar & nu är det 3:e gången denna månad. Smarrigt!
 
Tog fram Aqua Play som Oxy fick förra sommaren när han fyllde år. Det var så himla omtyckt resten av sommarlovet så jag tänkte att det skulle vara det i år med. Jag fick rätt! Isis älskar det & ville inte gå in, gapade & skrek trots att hon satt med det hela tiden ute. Hon hade UV-solhatt, långärmat & långbyxor för att skydda huden. Känns bäst så, inte alltid ha kortärmat & solkräm.. Så i alla fall, har lovat att hon ska få leka med det idag med så jag får sätta mig där ute senare med henne. Lite senare.. när solen inte står så högt. Vårt parasoll blåste sönder så det finns ingen skugga. Måste fixa ett nytt!
 
Nu idag har jag slagit in Ninjas presenter med ett superfint papper från Dollarstore. Love it! Tänk att hon fyller 12 år nästa vecka!
 
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
\n



Kommentera inlägget här:

RSS 2.0