....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Färgglatt.

Kategori: Mini Rodini, Vardagen

Sen vi målade om i båda barnrummen på denna våning så har jag försökt fixa till det allteftersom. Det har inte varit kul innan pga trasiga tapeter! Men nu går det att piffa med rummen. Igår hämtade jag ut det andra överkastet så nu känns ena rummet (Isis) mycket finare, lite mer ordning men samtidigt färgglatt & barnsligt. :) Det är ju extremt inne med gråskalor, särskilt i barnrum. Visst är det fint! Men inget för mig, inte till mina barn.
 
I början försökte jag dock hålla klistermärken borta från sängen.. ville ha den ren & fin. Så jag vet inte hur det blev till att alla klistermärken man får får endast sättas på sängen. ;) Men men, det håller väggarna klistermärksfria i alla fall! Så vad gör det om 20 år...?
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2018-05-24 | 18:31:00

    Hur delar ni upp rummen? Vi bor bara i en 3a men en 3 åring och en snart 6 åring(6åringen bor bara varannan v) jag och sambon delar just nu det stora sovrummet ned 3åringen och 6åringen har eget. Men jag funderar på att ge de stora till barnen så får den dela, mest för jag är trött på att dem inte ja leka i sovrummet. Vi letar större men det är bostadsbrist så ja.. tänkte hur det funkar att dela rum för era barn?

    Svar: Låter som att barnen kan dela. Äldsta är ju inte där varenda dag heller. Star & Ninja delar rum i källaren. Seven & Oxy delar på det största barnrummet. Isis har ett mindre rum - det på bilden i inlägget. Sen kommer Willow få sova i våningssängen också. Just nu samsover vi ett bra tag till. :) Så plats får vi trots allt!
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0