....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Är det nu det vänder?

Kategori: Selektiv mutism

Det känns helt overkligt... Seven PRATAR med en kompis.
 
Han tog själv initiativet till det igår - efter att jag peppat honom i några veckor nu då jag har märkt att han velat prata med just denna kompis men inte riktigt kunnat få till en bra situation att göra det första gången. Jag fick ringa kompisen & be honom skaffa Whatsapp för Sevens skull, så förvarnade jag honom lite med ett "för Seven vill prata med dig". "Prata... på riktigt?! OKEY!". Sen gick Seven in & ringde honom & frågade om han fick komma dit.
 
Ni skulle sett honom efteråt, SÅ stolt. Själv satt jag med gåshud & hjärtat i halsgropen. Är det nu det vänder? Efter alla dessa år. I vinter blir han 10 år - som vi kämpat.
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-05-18 | 15:50:23

    🕺💪❤

  • Maria säger:
    2018-05-18 | 22:33:30

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0