....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Vi testar Sture & Lisa!

Kategori: Nytt till barnen, Tips & erbjudanden

- samarbete -
 
Vi har aldrig haft plagg från Sture & Lisa förut. Dock påminner det väldigt mycket om Maxomorra, Småfolk m.fl, vilket gjorde mig nyfiken. När jag fick hem kläderna från http://www.ruuthiesshop.se/ blev jag förvånad över att dom är så pass starka i färgerna som dom är, det är ett STORT plus. Jag gillar inte när det är för dovt. Då ser det bara urtvättat & blekt ut. Fick med en härlig tygkasse från Maxomorra samtidigt! Den tycker jag mycket om. Isis med, den rymmer många leksaker kan jag berätta!
 
 
 
Jag valde en syskonmatchning till Isis & Willow, samt ett cirkus-print på ytterligare en body som jag tycker är så himla sött. Men enhörningarna blir nog en favorit här tror jag. Jag tog på Willow bodyn först & visade sen Isis att hon hade en tröja som var likadan. Jätteglad blev hon & slet av sig tröjan hon hade på sig innan. Hon skulle matcha lillasyster snabbt som attan! ♥ Isis har 98 i sin tröja & är ca 92 cm lång. Det finns växtmån så den kommer användas även i sommar. :) Hon är i den åldern nu när dom inte växer så snabbt, vilket jag tycker är så skönt. Kläderna hinner användas! Willows bodys är i stl 68 & hon är nu 62 cm lång. Det finns bra med växtmån. Funkar riktigt bra på längden faktiskt, med uppvikta ärmar då.
 
Nu återstår det att prova den andra bodyn en annan dag samt hur dessa plagg pallar några tvättar. Det återkommer jag med längre fram! Jag håller tummarna för att dom inte blir tvättluddiga utan håller sig fina. Återstår att se.
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Sanna E säger:
    2018-03-26 | 07:46:01

    MEN SLUTAAAAA..... nu var jag tvungen att köpa ju hahahaha. Kan man gömma paket för sin sambo? xD

    Svar: Sorry not sorry! ;D Ja men det kan man väl..? *skratt*
    Cim von Wowern

  • Anonym säger:
    2018-03-26 | 08:09:50

    De är ju nästan irriterande söta!

  • LinDa säger:
    2018-03-26 | 09:17:01

    Älskar det. Håller med om att det liknar småfolk. Hoppas att kvalitén är bra då.

  • ~ MARRE säger:
    2018-03-26 | 13:44:38

    Mina två barn har en del av det märket. För vår del har det hållt bra i tvätten. Vi tumlar aldrig kläder så det kanske hjälper det med. Vad fina barnen blev i enhörningarna!

    Svar: Vad kul att höra. Vi tumlar inte heller kläder. Mest för att vår är trasig men ändå... 😅
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0