....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Olidligt.

Kategori: Vardagen

Vad gör ni alla i sommarhettan? Här är det olidligt. Vi mest sitter & svettas helt blöta & tycker det är väldigt jobbigt. Ok att man svettas när man gör massa saker men nu svettas man ju mängder bara av att sitta. Efter en natt är man helt blöt när man vaknar. Jag kan inte tycka att detta är skönt överhuvudtaget, även om det är tråkigt att gnälla. Men jag är verkligen inte gjord för detta. Kollade vädret & såg att det ska ligga på +30 hela denna veckan, kommande helg samt även nästa vecka. Och inget regn. Det är helt galet! 😟 Det har ju knappt regnat alls sen i Maj. Gräset växer inte, blommorna dör, det finns inga mygg eller humlor - bara getingar & bromsar. Jag längtar efter att få dra på mig en hoodie.
 
Men men, barnen badar & håller igång hela dagarna så jag tror inte att dom lider som oss vuxna, haha. Star & Ninja har dessutom rum i källaren - där är det svalare! Vilken lyx!
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-07-17 | 21:03:01

    Ja fy håller mä' 😓. "Svett i varenda kroppsveck är INTE hett" 😫😜

    Svar: Särskilt inte när kudden fastnar i nacken efter en natt.
    Cim von Wowern

  • Anonym säger:
    2018-07-17 | 21:24:45

    Jag älskar vår ac

    Svar: Vi har också AC men det är så varmt (+34) att det knappt känns...
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0