....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Mini Rodini, nytt släpp!

Kategori: Mini Rodini

Jag tycker att det senaste släppet från Mini Rodini var helt ok! Nu är jag nyfiken på vinterplaggen som kommer i höst, även om jag sett lite bilder redan. Bland annat jackor med änderna (s & skotsrutigt.
 
Inget har jag beställt hem ännu. Jag suger på karamellen ett tag till & kanske har jag tur att norpa något på rea längre fram istället. Inget "MÅSTE HA!" just nu & det är ju skönt, haha. Dessutom har barnen (de som vill ha MR på sig) tillräckligt med plagg i garderoberna.
 
Mina favoriter från släppet:
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-07-31 | 19:27:06

    Riktigt schyssta plagg i detta släpp 😃. Gillade särskilt cheerleaders-katterna..😅. Men jag är ju en äkta villervallnörd uti fingerspetsarna, så man är ju inte otrogen hur lätt som helst 😉😆. Villervalla släpper snart sina multi-ränder för säsongen + ett popcorn-print som jag har väntat på att få se sedan i våras, så jag är grymt otålig på att få se bilder på dem 😥😜. Första släppet kommer dock nästa vecka, & känner jag mig själv rätt så kommer jag att hänga på "lägg i varukorgen-knappen" fortare än jag hunnit tänka efter..🙈🙉🙊

    Svar: Haha! Jag förväntade mig inget annat heller, din lilla VV-nörd. :) Härligt när andra är lika tokiga som en själv!
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-08-01 | 23:43:24

    🤗🤣

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0