....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Födelsedag.

Kategori: Vardagen

Jag tror att Isis hade en bra födelsedag. Hon förstår inte riktigt innebörden mer än att det var hennes dag. "Min föddeddeda!" Vi åt glasstårta istället för tårta, det är för varmt för att vara sugen på tårta helt enkelt. Nästan för varmt för glass med iofs, man fick äta fort! 😉 Hon tyckte om sakerna hon fick, det var roligt att se. Jag tycker att det är så svårt att köpa åt 3-åringar för dom tycker om olika saker olika veckor.
 
Hon fick bl.a en kulram, ett Lalaloopsy-hus med tillbehör & docka, en liten rittavla, en hoodie från Molo, ett par rosa gummistörvlar från Kavat, 4 olika Pixi-böcker, annat pyssel att sätta små runda saker på en ram med massa hål, en prinsessklänning & sneakers med paljetter. Isis har grejat med sina nya saker hela dagen & även dansat massor i klänningen & båda nya skorna, haha.
 
Isis tackar för alla grattis som hon fått & du som inte grattat henne (eller Oxy....) behöver inte försöka komma tillbaks till vårt liv igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2018-07-23 | 22:23:02

    Kul med födelsedagar :)! Är det din mor du syftar på i slutet? Kvittar såklart. Min mamma så upp bekantskapen med mig när hon fick veta att jag var gravid nu med 4e barnet för att HON inte ville ha fler barnbarn 😵 hennes val, hennes förlust. Hon behöver inte heller försöka komma smygandes sen och tro att allt är ok, nu får hon klara sig själv.

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-07-26 | 14:40:57

    Grattis i efterskott Isis 🤗💃🎈🎉

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0