....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Efter 12 år...

Kategori: Vardagen

..i detta hus har vi äntligen ordnat en sandlåda! ;) Jag började tjata lite om det förra sommaren. Vi har en STOR trädgård men bara gungor. Jag vill inte behöva gå till lekpark eller skolgården för att Isis ska få leka med sand. Så nyligen kom K hem med en sandlåda, säckar med sandlådesand & leksaker. Jag skruvade ihop den direkt. :) Den är väldigt omtyckt! (Skönt även att kunna vika ihop sittplatserna till ett lock & slippa kattbajs..)
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-07-06 | 19:28:10

    Har en likadan själv & den är både välanvänd & omtyckt. Dock får mamman här i familjen skylla på "småbarnshjärna", då locket tyvärr inte satts på plats alla gånger,vilket har resulterat i ett populärt utedass hos vissa djur...😅🙈💩🐱

    Svar: Haha... precis min rädsla! Som tur är har jag inte ens sagt något om det men Isis fäller igen locket självmant när hon är klar!
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-07-07 | 15:16:52

    Gud va'duktigt av henne 😃🤓

    Svar: Ja :)
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0