....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Hostan som aldrig tog slut.

Kategori: Vardagen

Ni vet hostan jag hade förut, långt innan jul? Jag har den än men mycket mindre men nu har många andra här hemma också fått den. Jättejobbigt - även att behöva höra dygnet runt. ;) Oxy & Willow hostar inte men alla andra, mer eller mindre. K som aldrig sjukskriver sig har varit hemma idag, även Seven. Hoppas bara att Willow inte blir smittad. Hon har sluppit hittills så jag håller tummarna. Tycker det är väldigt jobbigt att oroa mig kring det, hon är ju så liten! 
 
Annars går allt bra. På torsdag blir det BVC igen & då blir det läkarkoll om jag minns rätt. Samma koll som görs på BB ungefär. Isis somnar utan skrik nu. Från att ha skrikit hysteriskt varje kväll vid nattning - i tre timmar.. till att lägga sig, äga godnatt & somna jättesnabbt. Utan att jag sitter där. Och hon sover hela nätterna utan att väcka nån. Så himla skönt. Äntligen...! Dock är hon väldigt skrikig på dagarna, gråter för det mesta, slänger sig på marken. ;) Men det hör nog till åldern helt enkelt. Andas, andas...
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-01-15 | 22:09:50

    Pluttskrutta 😍😉

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0