....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Utv.samtal.

Kategori: Vardagen

Försökte vara lite effektiv imorse & gick till affären vid 08:30 för att ha det gjort. Men jag hade visst glömt att affären här öppnar kl 9. Så vi fick vänta en stund... men sen blev vi insläppta. Sen hemåt igen för att städa & äta lunch, sen var det utv.samtal med Ninja 11:50.Kunde inte ta med vagnen då det inte finns hiss upp på den sidan. Jag vägrar lämna vagnen utan uppsikt. Därför handlade jag tidigt för jag var tvungen att bära Willow till skolan sedan. Hur som helst, samtalet gick jättebra. Läraren hade inget negativt att säga & Ninja ligger på "mer än godkänd" på bild, engelska & historia. :) 
 
När vi var klara så slutade Oxy i skolan, så det var bara att traska ut på skolgården & möta upp honom. Han säger så roliga saker. Igår sa han "Vet du vad vi fick för mat? Du kommer svimma! Lasagne!" & idag berättade han att dom hade fått fruktsallad & tårta för det är Alla hjärtans dag. Jag frågade "Men vad är det för skola du går i egentligen? Bara gott hela tiden!" Oxy: "HAHA, ja! Hemma är sämst alltså!" & så garvade han, haha. :)
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-02-14 | 21:09:04

    Så himla roligt med alla nya kommentarer som kommer..3-åringen idag; " Pappa skjuter pissistol (pistol). Mormor ha en rosa pissistol, mamma ha en rosa pissistol, Gabriel ha en BLÅ pistol...😅

    Svar: Ja det är jätteroligt! :) Dom säger så mycket knasiga saker!
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-02-15 | 21:15:14

    Eller hur 😁

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0