....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Golden panda.

Kategori: Nytt till barnen

Nu har Willow den fina mössan som jag planerat att köpa hem ett tag. Så var det ett rabatt-erbjudande i början av månaden som jag nappade på. Mössan är dock för stor ännu (stl 44/46) så jag får se när den passar. Synd att det inte fanns en mindre storlek. ;) Jag funderar även på en gympapåse till Oxy eller Seven. Det finns en med samma panda på... men i vitt. Jag älskar pandan! Men tror att Seven kanske tycker den är lite töntig så det kanske passar Oxy mest. Ska fundera lite...!
 
Min kod för fri frakt gäller fortfarande därinne såg jag. Annars är frakten rätt hög på 39 kr.
Jag vet inte hur länge den gäller så passa på innan den försvinner. :)
 
Kod: CWFRIFRAKT hos Rekokids.nu.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0