....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Click-mat.

Kategori: Nytt till barnen, Tips & erbjudanden

I samarbete med Twistshake har vi fått hem deras click-mat i en härlig babyblå färg. Detta är ett underlägg som liksom slickar sig mot bordet. Särskilt bra på stolar/bord av plast eller blank yta men funkar ypperligt på vårt träbord också. Jag torkade med en fuktig disktrasa på bordet innan också för lite extra sugplopp-effekt. Isis slet i den men inget hände. Även jag har stått & dragit i den igår kväll när jag öppnade paketet.Star undrade vad sjutton jag höll på med, haha! Tallriken är avtagbar, man bara vrider loss den.
 
Just nu har Twistshake en superstor utförsäljning på ALLA deras neonprodukter! Med min kod "mansondust" får du hela 60% rabatt på neon & 20% på pastell! Dessutom får du ytterligare 30% på deras redan rabatterade neonprodukterna (ej paket) 😄 Passa på, dessa neon kommer inte tillbaks! Jättesynd tycker jag.
 
 

KOMMENTARER:

  • Dog Backpack Carrier säger:
    2020-03-15 | 18:42:07
    Bloggadress: http://https://dogbackpack.net

    Impressive! Thanks for the article.
    King regards,
    Thompson Schneider

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0